中醫 or 西醫 好?

我應該何去何從Disappointed 我信任的兩位醫生都叫我做手術, 但中醫叫我唔好做, 繼續食中藥 ( 但又唔見有果效 )
還是信西醫好呢Sleepy 主呀, 求袮醫治我…
One thought on “中醫 or 西醫 好?

  1. 西醫講求短時間解決問題, 而中醫就用d比較溫和既方法去根治. 
    雖然唔知妳有d咩野病症,  我見意你做左手術先, 解決左當前問題然後再用中醫去慢慢根治.
     

發表迴響

