仲有6日

距離考試仲有6日 Clock , 心情非常非常緊張 Confused 
昨日班仔仔又另到我好開心, Girl 小朋友真係好得意 Boy, 連剪左頭髮都會話過你知 ,佢地好開心地同我分享佢地發生過的事Red heart ,
就連昨天 小妹妹因為見唔到媽咪所以哭了出來, 我就安慰她, 糾她笑 Smile , [在旁的郎郎就對我說 : Miss Miss, 其實我都懂得哭 ka , 當哥哥 打我的時候],
我聽完不禁笑了Smile 
發表迴響

