由出發10:30 至晚上 7:00

 真係成年都冇行過山, 今次一行就行咁甘 ~ ( 由出發10:30 至晚上 7:00 ) 害羞~ 連夜山都行埋, 雖然辛苦,但過後所得的開心和興奮確是難以言喻 開懷大笑 , 曾經一度覺得同死亡好接近 ( 當我無力上山, 正確應該話攀石時氧氣債同埋曾經兩次冼低左受傷, 加上望向前面 條路都唔似一條路的時候, 好驚luk 落山 ) , 曾經想過不如分開行, 我行下路, 他們行山頂 , 好在多得他們的堅持要team work要一斉行, 我望落已為自己能應付到的路, 原來都好險峻, 但當我跨越一個又一個的山頭時, 心裹十分滿足, 到今日仲好回味, 好想再有機會一試, 但喺當日嗰刻, 心想~應該冇下次. 平時我去行山, 好多野都自己去預備包括plan行程, 但今次 我終於可以享受一吓, 仲要勞煩到好多人的幫忙tim, 好開心認識佢地, 唔係佢地的鼓勵, 我會完成唔到, 在此 ~ 多謝晒 ! 彩虹
發表迴響

