多謝你 Ms Choi

彩虹今日,有機會碰見Miss Choi 微笑 好開心呀, 佢真係好好, 教識我好多嘢, 我最初做助教便是跟她做partner, 有好多人都保護自己,不很同人share , 但我好好彩,  遇著的, 都是很幫我的人 微笑
我好喜歡在YM教, 在那裡, 我學到好多嘢……多謝你 Ms Choi 紅玫瑰 , 仲有潘 sir ….他好畀機會我去嘗試 , Ms Kwan…Ms Kwan 雖然我只係跟左四堂, 但都學左好多嘢..
仲有好多好多指教過我的miss 同亞sir, 雖然未必part 過佢地, 但佢地好樂意分享心得with me , Thanks  again
One thought on “多謝你 Ms Choi

發表迴響

