有感而發 ~

彩虹 今日和同學仔通phone….
令我想起好多野…時間過得真快, 由我從考入學試..到現在畢業了 ( i means 游泳教師會 ) …由孤單一人到認識他們, 好似發左場夢一樣.
先先冇諗過自己會考到入去…到面對考試得70%及格率..轉動眼珠 終於完結了…我相信神當中有衪的心意…能讓我在班中認識到培基 ( 他是介紹中醫給我改變我生命的人) 正當我想氣餒放棄就醫時…有諗過死就死啦 ( 失意時 ) .我曾埋怨神安排我入一班我唔願意的班別, 要和我個friend分開啦…又要返香港島啦…..不過…若然唔係咁…我唔會認識到佢地 ( 一班融洽的同學 ) 微笑到了現在…每個上課細節..還歷歷在目呢 彩虹

發表迴響

