Jesus’s Love

今日喺 Facebook 的 Christian Song Group 內發現左兩首非常好聽的歌曲 ( I Pray  ) 和 高皓正的 ( 不要驚動愛情 ) , 令我有感而發, very touching , 常常問自己有幾愛神 ? 答案係 : 我愛自己多過愛衪 . 當我聽完這兩首歌, 我落淚了…. . 我向主認錯, 思想衪赐給我的恩典 ~ 好多
回憶番 07 年, 我想做教練, 由起步到畢業, 我都冇諗過自己有這個機會 達成夢想, 心想一班有咁多同學, 怎會選中我, 那份喜悅和當時的心情, 仲
記憶悠新的在我腦海中. ( 真係好感恩 )
我亦擁有一班愛我的弟兄姊妹 ( 在我患病時不住的安慰, 禱告 和守望 ) 成為我的支柱和幫助 , 仲然我愛情裹空白, 亦能得到那份真摰的愛 …..
 
 
發表迴響

