開課了 ~

終於開課了…Rainbow …這兩天都感到好沮喪…覺得自己能力可以但唔係當初所想像咁樣 Confused 不論我已備課, 卻用不著, 因為已超出我所想 ( eg. nacam 啦..( 有鬼仔 )., 跳班., 冇秩序啦 …) , 令原先我要教的東西 delay 左..這兩天我都不斷回想上課情境…
我好多謝亞sir 比機會我自己去領教一班, 給我有好好的發揮 Smile 我會努力…Party
發表迴響

