難以言喻的興奮 ~ 奧運達標計時賽

期待左好耐既奧運達標計時賽終於都到了 開懷大笑 心情難以言喻的興奮, 好興幸自己能參與在當中, 成為一份子 …( 不是泳手…係計時員, 和上次一
樣負責按盲表 ), 太陽 到左第二日, 我比前日更為興奮, 因為…..我被派去做計時之餘, 還要做紀錄員, 記下泳手的三個計時成績, 好busy 疑惑 But …開懷大笑 HAPPY ! 因為我在第四線 ( 通常最好成績的泳手都被派往四線 ) , 換言之 ~ 我好多機會見到我想見的人, 真的不出我所料, 近乎有名氣的都在我負責的線上, 可近距離接觸了, 其中包括我的偶像 施幸余 , 可惜他在當日未能達標出席奧運 傷心 仲有好多泳手都在我所負責的線上擦出香港新紀錄, 如果方力申唔係咁快退出, 我都可能有機會為佢計時呢 …天使  
DSC00390DSC00391DSC00392
發表迴響

