Bad Sleep zzzzz

真估唔到會打風….又可以瞓多幾粒鐘, 因為 這幾天都瞓得唔好. 昨晚發了3 個夢…昏昏欲睡
1. 我竟然去左一間拜邪靈的地方佔卜
2. 我和細佬入餐廳食嘢….點知遇上游擊隧亂鎗掃射.
3. 我明明入住萭麗酒店, 點知入lift 到左二樓一出lift就變左"大酒店"的佈置 ( 即花牌 ) , 我驚慌到不出lift, 點知佢地還推副 dead people 入來, 佢隻 手重要點到我, 驚慌情度達7級 ( total 10級 )
i know what’s the porblem. It wasn’t the first time appear on my mind.
發表迴響

