25-28 海南島三亞之旅 ~ Day 1

 
上午8:40 便要到機場集合, 咁多時間梗係去食早餐啦 ~
 
 
由香港去三亞只需 1小時10分鐘, 所以個 飛榭餐就只有一個飽, 我的空姐同學仔話我知…港龍得兩塊曲奇咋 ><
 
我第一次攞咁細個旅行箱去旅行 ^^三亞機場咁特別, 梗係要影番張相啦  微笑
 
 
第一個景點就是去鹿回頭公園, 可惜水浸, 我地唔能夠入去, 只得在車觀望 目瞪口呆
 
 
接著….帶我們去買刀 ?! 挑眉質疑
 
 
RMB $ 30 椰子盅 ( 自費的 )
 
我地有 45mins 免費腳底按摩, 話就話免費….D 人 喺咁 sell 你睇中醫
 
到左晚上8:00左右, 我地才返到凱賓斯基酒店 , 超靚的房間 驚訝
發表迴響

