海南島三亞之旅 ~ DAY 2

大清早起身, 已忍不住出露台看看 Smile
 
我們的房間對出, 已是好靚的三亞灣 Sun
 
我們的早餐確實係好豐富 ^^
 
第一站 ~ 茶博士家
 
LUNCH 時間 ~ 享用椰子宴
 
之後便到亞龍灣 STAY 兩個半小時 ~ 我唔敢玩佢地D水上活動, 好似好危險咁, 而且又好貴 !
 
 
 
乜都要畀錢 ~  Locker 要畀錢 連更衣室, 沖身和洗手間都係要畀錢, 我咁聰明, 梗係去酒店洗手間啦 ^^
 
超多人呀 ~
 
有串燒賣, 不過我見到有好多蒼蠅 ~~
 
這是我今次旅程的第一個椰青, 估唔到也是唯一一個 @_@
 
仲畀我見到有人來影婚紗相 ~

之後出番嚟大街逛逛 …

忍唔住買左套三亞衫 由人仔$50蚊…講價到人仔$25才買 ….ha^^ ha^^

晚飯前仲有地方去, 就係 "蝴蝶谷"

真係行上山睇蝴蝶ka, 不過…穿拖鞋行山, 我都係第一次 ~

尾站 ~ 大東海 , 是吃晚飯"四大名菜"的地方

晚飯過後, 朋友和我再加埋三位團友..一同去做 SPA, 之後我地一同book左架VAN 仔 $100 ( 半小時車程 )返酒店,

完成了第二日的行程 ~

 
One thought on “海南島三亞之旅 ~ DAY 2

發表迴響

