海南島三亞之旅 ~ DAY 3

今日係 自由活動, 但我地都想盡情享用酒店設施, 所以清早7:30便起身 ~
 
享用早餐的地方 ~
 
酒店真係好大 ~
 
好似去左"泰國"咁, 套衫係喺當地買的 ~
 
酒店裹有一個人造沙灘 , D 沙好似爽身粉咁 ~
 
最好玩都係個SWIMMING POOL 有兩條巨型滑水梯 ~
 
這個是酒店的 MAIN POOL ~
 
朋友和我在這裹享受按摩池 ~
 
好靚 !
 
酒店的設施真係冇得頂 ~好可愛的花灑 ( 上面 FOR 全身, 下面 FOR 洗腳 ) 
 
屬於酒店的私人沙灘 ~
 
又大又長 啊 !
 
我真係好 ENJOY 呀 ~
 
這條小路是由酒店通往沙灘 ~ ( 成間酒店有多條路通往沙灘 )
 
一大遍草地 ~
 
我地BOOK 左 5:00 做 SPA, 睇唔到醉人的日落 tim
 
晚上~ 我地再去沙灘走一趟 , 夜景真係好靚 ~
 
咁又一日, 真係好唔捨得, 好難忘 ~ (晚上 11:00 天氣有 D 涼)
 
 
3 thoughts on “海南島三亞之旅 ~ DAY 3

發表迴響

