開心韓國High 1 滑雪之旅 ~ 行程 & 感想篇 II 

 
Day 4    Breakfast ~ 人蔘專賣廳 ~ 韓國護盰寶專賣廳 ~ 化妝品專賣區 ( Duty Free ) ~ lunch ~  青瓦台 ( 自費加行程 ) ~ 韓國文化體驗 (泡菜 + 人蔘牛奶 + 試穿傳統韓服拍照 ) ~ 明洞 & 南大門 ~ dinner ~ Ramada Seoul Hotel
 
韓國文化體驗 (泡菜 + 人蔘牛奶 + 試穿傳統韓服拍照 ) ~ 微笑
這間和我上一年去的有些不同, d 衫新d 和靚 d , 但規模細d
 
我算影得少了, 因為唔好意思搵人幫我影, 其他團友係咁換衫…係咁影 ><
 
之後…我們到 明洞 Shopping ~
 
自備購物袋 ~
 
燒魷魚 W5000 = HK$35
 
首爾最出名歷史悠久的新世界百貨 ~
 
Day 5    Breakfast ~ 水晶城 ~ 水產市場 ( 自費加行程 ) ~ lunch ~ 新村梨花女子大學街 ~ 土產店 ( 買手信 ) ~ 仁川機場 ~ 香港
 
來到最後一日, 在酒店大堂影張相先 ~
 
新村梨花女子大學街 ( 我又係因為星晨有這個行程而參加 ) 微笑
 
我好鍾意這頂帽 W11000 = HK$77 
 
快樂的時間過得特別快….又係時間講 " Bye Bye " ( 我好唔捨得你啊 )
 
 以下是我在當地嚐過的食物 ~ 微笑
 
生字派食品在韓國響當當, 露薈汁, 香蕉奶 和蜜瓜雪條 一定要試啊 ~
 
以下是我在這個 Trip 所買的物品 ~ 微笑
 
3 thoughts on “開心韓國High 1 滑雪之旅 ~ 行程 & 感想篇 II 

發表迴響

