15-19 Mar 2010 華東之旅 ~ Day 3 無錫至蘇州

薛家花園 ~ 太湖水上摩天輪 ~ 太湖珍珠 ~ 午餐 ~ 紫砂茶具博物館 ~ 蘇州 ~ 蘇州博物館 ~ 忠王府 ~ 寒山寺 ~ 七里山塘夜遊 ( 自費節目 ) ~ 晚飯 ~ 酒店
 
薛家花園 ~
 
有兩個花橋, 主人家好有錢啊 !
 
電影 "大紅燈籠高高掛" 就在這兒取景 ~
 
靚女導遊 沈小姐 ~ 佢好 nice ka 微笑
 
富貴人家連大戲台都在屋內, 聽導遊說 ~ 他們 設計上能做到環迴立體聲 ….犀利 電燈泡
 
下一站 ~ 車遊太湖
 
遠望 太湖之星 " 水上摩天輪" 我在車裹拍攝的
 
又畀我發現左海寶的踨影 ~
 
之後到 太湖珍珠 參觀, 當然 我和媽媽都沒有買啦 ~
 
我們再到紫砂茶具博物館
 
裹面唔畀影相….我偷偷地影的
 
 
1.5 小時車程由無錫到蘇州的第一個景點 ~ 蘇州博物館
 
忠王府 ~
 
寒山寺 ~ ( 我真係唔應該入去….我嗰晚瞓覺就"唔沃得 " )
 
又到左今日最後一個行程 ~ 七里山塘夜遊 ( 自費節目 )  亦是我在全個旅程當中最….鍾意的一個地方開懷大笑 , 第時我影結婚相, 都希望可以在這裡拍攝 ^^ )紅心
 
 
這是我們的蘇州靚仔導遊 ~ 豬肉榮 
 
黃昏時段, 我們坐船進入, 天色渐漸變暗
 
好好味, 一定要試啊 微笑
 
RMB$5 / 4pcs 蟹殼黃  , RMB $6  小雲吞 ~ 抵 !
 
靚到不得了 開懷大笑
 
 
RMB $ 3 一包 止咳糖 ~ 抵 !
 
很多人, 但真係好……靚 !
 
很多新娘在拍照 ~
 
 
吃過晚飯回酒店去 , 住咁多晚至豪華的一晚酒店 ~ 西交利物浦酒店
 
是日行程豐富開懷大笑 , 第三日完
 
發表迴響

