15-19 Mar 10 華東之旅 ~ Day 4 蘇州至上海

金雞湖風景區 ~ 絲綢館 ~ 上海 ( 1 hrs ) ~ 午膳 ~ 朱家角水鄉 ~ 同仁堂 ~ 黃埔江外灘 ~ 上海船上夜遊 ( 自費節目 ) RMB $160 ~ 南京路

金雞湖風景區

由於絲綢館唔畀影相, 所以我都係一張都冇影到, 之後坐1.5hrs 車到上海朱家角食午餐  ~

朱家角水鄉

都唔知這隻糭係我這個旅程裹面第幾隻了 ^^

團友們在河"放生"

離開朱家角之後 ~ 我們坐了1小時多車程出市區 , 第一站我們到"同仁堂"由於佢唔畀我影相, 所以冇影到, 按完腳便在那兒吃晚餐 ~ 藥膳

四周圍都有海寶的踪影 ~

每條天橋都有光管燈 ~ 好靚

之後, 我們買票上遊船觀光 夜景 ^^ 超美 啊 !

很多很多人 …

晚上的南京路真係好靚 ^^

一定要試吓沈大成的小籠飽 ~

大厦"巨型溫度計 "

晚上的南京路唔算太多人 ~

當晚住的酒店太差了, 是咁多晚最差的一間, 可能上海的消費太貴了 , 所以我冇影過間房, 以免日後有陰影 ><

我當日的戰利品 ~

發表迴響

