15-19 Mar 10 華東之旅 ~ Day 5 上海

Day 5 ~ 浦東 ~ 天祿城 ~ 新天地 ~ 城隍廟旅遊區 ~湖心亭 ~ 上海老街 ~ 浦東機場
 
同香港中環好相似呢 ~
 
 
浦東遠望浦西 ~
 
東方明珠搭 ~
 
新天地 ~
 
 
 
 
 
好攪笑 ^^
 
因為 天祿城 冇咩好影還是唔畀影相, 我已經唔記得了 , 仲之就冇影到喇
到了行程最後一站 ~ 城隍廟旅遊區 ~湖心亭 ~ 上海老街 ~
 
 
 
道道都人頭湧湧 ~
 
 
導遊推介我們食"阿大碗面" 我們大半團人都去晒嗰度食, 當地人食客為多 ~
 
真的冇介紹錯, 好好味, 皮夠薄 , 小籠飽 RMB $ 10 ( 大約啦….太耐…我已唔記得幾錢了 ) 不過真係好抵食 ^^
 
生煎飽 RMB$ 4 , 我地來仲買左 D 外賣上機食 , 真的好好味 ~ GOOD ^^
 
 
媽媽要食 排骨面 RMB $ 11 ~ 超抵 !
 
 

 
導遊仲推介我地食 " 寧波湯圓" 其實我地已經好飽飽 (^^)
 
 
店門口有其他點心賣 ~
 
反而好出名的"南翔小籠飽" 我地個個都冇食, 聽導遊講它的質素大不如前, 皮厚到不得了, 又貴過人, 我地係明智的消費者嘛 ^^ 
 
 
 
 
最後的 shopping time ~
 
你睇吓個 Sales 姐姐 ~ 型爆 !
 
我離不開都係 D 世博公仔, 因為我真為上海世博引以為傲, 係中國人的一大盛事 ~
 
 
 
 
 
 
係時候出機場了 ~
 
 
磁浮列車往機場 , 可惜我地冇機會搭 ~
 
浦東機場同香港機場好相似 ~
 
過海關時巧遇"劉德華 ", 唔畀影相都要偷影呀 ^^真人真係好瘦呀 !
 
好靚的日落 ~
 
臨上機前, 同團友們影吓相先 ~
 
 
 
 
港龍的晚餐OK 喎 !
 
感想 ~
完成晒整個旅程, 總括來講真的好開心, 好耐冇同媽媽去旅行, 價錢又抵, 各樣野都唔算係將貨就價, 早機去晚機返, 團友們都好nice , 好易相處 , 領隊, 導遊 都唔錯, 由其是 導遊 沈小姐, 真係親力親為做到好足 , 所以我地都畀多少少貼士佢 ! 今個 旅程對我來說真係好 relax 好開心 !
 
發表迴響

