16-19 JUN 10 台北之旅 ~ Day 1

Day 1   香港 ~ 台北 ~ 西門町~忠孝新生~忠孝復興~忠孝敦化~101大樓~西門町

8:15am 由香港飛台北

等行李等左好耐…..zzz

我地選搭飛狗巴士, 因為只有飛狗巴士可以到達捷絲旅, 但中途要轉車 ~

好多人在等車呀 ^^

 

中途轉車站 ~

不須一小時便到達酒店了, 我地在酒店對面落車 ~

接近12點, 我地放低行李在 Lobby便出發去了 ~

一出酒店轉左, 便有一個地下街入口, 落到去要行 3 mins 地下街才到捷運入口 ( 好方便 ) 不過行起上來都好遠, 由其是好倦的時候 >.<

第一站 ~忠孝新生 ( Little Secret )

之後出發去捷運遊 ~ 忠孝復興, 忠孝敦化, 市政府站

在微風廣場內的黑松世界 ~

好想買來試吓的雞蛋布丁, 原本打算最後一天買返香港食, 點知~去到才知道原來要預訂, 一早以售罄 真可惜

好多電單車 ~

我地到太平洋Sogo 內的頂泰豐食小籠飽~

之後, 我地再搭捷運到忠孝敦化站, 想去周杰倫開的" Mr J " 食 tea, 但真係太飽了, 所以冇去到, 我地去搵 Porter International , 路經這間賣潮相機的店舖 ~

行左一陣, 接近天黑了, 要快D到101大樓睇夜景 ~

回程經過我好想去的 "New York New York", 但太夜了而且又好倦所以都係返西門町搵野食 ~

 

第一天的收穫~

2 thoughts on “16-19 JUN 10 台北之旅 ~ Day 1

發表迴響

