三年前的 8 月2 日…是我最難過的一天, 我哭得死去活來 !

2009 年 八月 二 日 Bobby ….I miss you

你實在走得太突然了 T^T

唔經唔覺Bobby 離開我們已經三年了, 真係好掛念好掛念佢, 諗起好多佢同我地一齊嘅回憶, 佢會鍾意瞓覺瞓在我房門口, 又鍾意瞓喺條走廊到, 唔覺意就會踩到佢, 佢又鍾意坐上我細佬張書枱凳上, 黑嗎嗎的時候真係見佢唔到, 叫佢又扮晒野唔出嚟….真係估惑 每次返到屋企, 佢總係撲上嚟, 又喜歡同我鬧交

不過……..一切….一切…都已成過去了

成條四腳蛇咁

炸瞓

凶神惡殺

天家見 !

發表迴響

