小游返左嚟喇….( 由yahoo blog 搬番嚟wordpress 的第一篇 )

小游搬家了.…真係好唔捨得大家, 仲有好多好多….旅行開心事想同大家分享, 暫時我會搬番去舊居 ( 因為搵唔到更好的平台作分享 ) , 網址如下 :

https://siuyau.wordpress.com/

大家亦可以在 facebook 做個朋友

e 組數字….對我嚟講….意義重大呢 !

Statistics

Total pageviews
339,275
Total comments
514
Total posts
430
Daily visitors
17
Total visitors
63,485
暫時….我都會在yahoo blog 繼續作分享, 直至我選定了 個人blog 為止 …多謝大家支持和閱讀 我嘅 blog, 寫 blog 已成為我人生一部份 !
發表迴響

