台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P5 台中新驛旅店 1

台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P5 台中新驛旅店 1  16-21 JUN 2013

台中新驛旅店 check in ~ 香蕉新樂園 食 lunch ~ 彩虹眷村 ~ 逢甲夜市 ~ 宮原眼科 ~ 新時代廣場春水堂 ~ 酒店

我地準時 11:30am 從民宿坐共乘車去到台中新驛旅店 (  因為共乘車要接載其他民宿的客人, 所以係 12:00 才離開清境, 大槪 1hr 後便到達酒店, 共乘車每位 NT300 )

一間開業都冇一年嘅新旅店, 勁多香港人入住, 裹面大部份住客都講….廣東話

咖啡奶茶…汽水任飲

我地住….308

小游原本想 Book 特色主題房間, 點知上官方網見到有特價房就立刻 book 了, 去到攞房才知…唔係間間房都有主題, 我地選的…是3 樓, 普通房間, 我地間房仲要行出去後樓梯外, 一個人出入實在有d驚 但整體都算滿意, 簡約得嚟都好正 只係隔音差左d

小游最滿意佢地嘅電影節目, 想幾時睇都得, 又多戲選…我果晚睇左 Life of Pi Movie 少年Pi 奇幻飄流…正呀

從我地房間望出去….隔離係另一間酒店"卡米沙" 而對面就係火車站, 我地行去台中火車站後站只需 2min..超正

待續……..

發表迴響

