台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P7 香蕉新樂園

台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P7 香蕉新樂園 16-21 JUN 2013

台中新驛旅店 check in ~ 香蕉新樂園 食 lunch ~ 彩虹眷村 ~ 逢甲夜市 ~ 宮原眼科 ~ 新時代廣場春水堂 ~ 酒店

當我地從清境落番去台中的旅店 check in 後, 我地放低行李就馬上搭的士去香 蕉新樂園, 雖然唔係好遠嘅地方, 可以搭公車去到, 但由於我地之前要去中華電訊攪左一輪 ( 事原係我地幫襯中華電訊5 日上網服務, 佢攪錯左比左3日上網我地, 但錢又照收, 我地冇得上網就冇左 GPS 導航, 在台中冇GPS 真係好唔方便, 又冇得上網 check 公車, 所以點都要攪番點 ) 為左爭取時間, 唯有搭的士 , 一上車, 司機就已經推銷我地去’心之芳庭’, 又比宣傳單張我地睇, 但我地話冇時間了, 佢就唔再講喇, 佢都好好人, 途經景點佢會話比我地聽
大槪 10 mins 車程就到了

其實 香蕉新樂園 係一間台式餐廳, 又有少少港式味道 ( 因為有點心食) , 要影相…就要幫襯佢地

餐牌好特別呢
小游都買左一個返香港作….兒時回憶

好似去左片場一樣呀

成間餐廳一眼睇晒

我好鍾意 e 張 poster 呀
講真….真係唔係咁好食 , 價錢都唔平

洗手間都有好多野影架
我地要趕去下一個行程…..彩虹眷村 , 要搭成個鐘頭公車架
新驛旅店真係好呀, 比埋公車路線圖 我地睇, 咁就舍道幾時同第幾個站落車喇….我地係尾二個站

待續……..

發表迴響

