台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P8 彩虹眷村~ 上集

台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P8 彩虹眷村   16-21 JUN 2013

*彩虹眷村 ~ 在台中火車站旁的公車站搭一個鐘左右便到( 近尾站 ) 落車之後仲要行半個鐘才到, 真係去唔容易, 我地去到時已接近黃昏, 又係d 蚊活躍嘅時候, 當然…我中晒招啦, 我地巧遇彩虹爺爺, 原來他已經90+歲了, 仲好壯健呢, 佢都係香港人, 一見我地嚟自香港, 當然會傾番兩句

新驛旅店真係好呀, 比埋公車路線圖 我地睇, 咁就舍道幾時同第幾個站落車喇….我地係尾二個站

沿途風景

落左車後…過對面馬路直行到尾再轉右….一直行….就會見到 e 個牌 …真係好遠

轉右之後沿路行 3 mins 就會到村入口

宜加係黃昏 4 點幾…又係d 蚊開餐嘅時候喇…( 小游仲著短褲tim )

待續……..

One thought on “台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D4 P8 彩虹眷村~ 上集

發表迴響

