台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D6 台北

台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D6 台北 16-21 JUN 2013

一早起床, 來個泡泡浴醒醒晨先 ^^

Image

今日係我地今次旅程嘅最後一天, check out 完, 我地放低行李喺旅店, 然後出去搵食 ….細佬建議試吓e 一間….便所餐廳 !

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

食飽飽後又係時候去買手信同Shopping 喇 ….

 

 

 

Image

 

最後一批我地今次旅程要寄出的明信片

Image

 

都唔知點解…嚟到台灣特別鍾意行格仔鋪 !

Image

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

每次嚟台北,我都必買豬肉紙….實在太好食喇 !

 

Image

Image

Image

 

我的最愛….江記華隆

 

 

Image

 

d 職員好好人, 我地買完野後, 佢問我地去邊, 佢教我地搭公車返西門町, 唔駛我地在捷運轉嚟轉去….真好!

Image

 

食埋我至愛嘅楊桃冰就準備返去攞行李出機場了

Image

 

嘩….返到旅店又有腸仔飽 做 下午茶

 

Image

Image

 

我地次次嚟都係由旅店坐飛狗巴出機場, 今次真係要試吓自己搭捷運去台北車站轉國光車

Image

 

小游覺得唔係咁放便啦, 人又多 …. 感覺飛狗D 座位好坐好多

 Image

Image

 

黃昏了

 

Image

Image

 

今日買的…原價 NT20000 ( 實在嚇親 ) 現特價 NT2000 , 不過我細佬話太似紅白藍了

 

Image

 

哈哈…買左一箱

 

 

Image

 

回程班機幾靜

 

 

 

Image

 

嘩….我想坐吓 Hello Kitty 機呀 ~

 

Image

 

最後一天的收獲 ~

 

Image

 

這樣…就結束了我們 6 日5 夜的台中台北清境之旅 ^^

發表迴響

