沖繩之旅 2013 ~ Day 1a

沖繩之旅 2013 ~ Day 1   1-4 Nov 2013

 

11:10am 香港 ~ 2:40pm 沖繩那霸空港  ~ 4-7pm Ashibinaa Outlet Mail ~ 8pm Costa Vista Okinawa






出發前…我地相約在機場食早餐, 以往我地成日食大快活, 今次選擇了食翠華

 

 

 

 

 

香港航空的飛機餐一向難食, 今次也不列外, 仲要係得個飽 tim 

 

2個半小時機程話咁怏就過, 落機時….下著毛毛細雨

 

 

那霸空港的確很細, 得一條行李輸送帶, 仲要係與海關幾步之隔, 所以唔畀影相 

 

 

 

今次我地跟新華 4天團, 一團 24 人,  之後我地出發去第一個旅遊點, 亦是 day 1 唯一個旅遊點 …

 

沿途風景  ~



 

終於見到海了, 但今日天色唔靚, 希望嚟緊幾天放晴啦 

 

Ashibinaa Outlet Mail

 

 

 

 

 

 

有意外驚喜….令我愛不釋手

 

 

 

 

導遊畀得 3 小時我地 shopping , 仲要包埋食飯時間, 我地真係要趕快至得 

 

待續……..

發表迴響

