沖繩之旅 2013 ~ Day 2 萬座毛

沖繩之旅 2013 ~ Day 2  1-4 NOV 2013

萬座毛 ~ 海洋博水族館 ~ 黑潮之海 ~ 午餐 ~ 菠蘿樂園 ~ 國際通 ~ 晚餐 ~ 酒店

 

萬座毛

 

我又點會忍得住唔買吖 

感謝主, 天公做美, 昨日落機仲落緊雨, 今日放晴….

 

真係好靚啊

 

好有趣的石頭, 好似有兩隻獅子咁

d 海水好清,好藍, 好通透….

真係好靚啊 

又有藍天白雲相伴….

 

e 個日本小朋友….成日拎轉面偷偷地望我….Kawaii le ^^

萬座毛真係好大….

我好鍾意 e 幅相, 我個朋友成日都要等我….因為我掛住影相 :p

嘩….d 水靚到呀….好想跳落去暢泳 

天氣超熱, 今日有 30度, 11 月嘅沖繩仲可以咁熱嘅 ….(但一星期後天氣回落至20度,真係人都顛)

 

現在早上十點幾…..要出發往下一站…..

待續….

發表迴響

