台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D5 P3 往台北 16-21 JUN 2013

在高鐵新烏日站有很多特色商店Image

Image

Image

雖然我地時間緊迫, 仍不忘行吓買吓手信先…因為在台北….未必會買得到了

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

趕到….趕到….

Image

依依不捨地離開台中 ….

Image

真係話咁快就到…..

Image

拿拿林轉捷運去西門町先….我地今晚住朋友介紹我們的 ~ 丰居旅店

Image

Image

Image

Image

由捷運 6 號出口 直行轉右 3 分鐘就到….超方便 !

Image.

……待續

對「台中.清境.台北快活遊 2013 ~ D5 P3 往台北 16-21 JUN 2013」的一則回應

  1. 小悠,請問wordpress好吾好用?我多數會搬去blogspot,但係我未做yahoo打包,好多朋友都話好煩,有好多嘢要執﹗

    • 小游因為以前係MSN blog, 所以搬家直接搬嚟e 度, 佢活動性大,但對小游e 類唔熟電腦的人有點難道,我亦用左yahoo 的輕鬆搬家搬左去xuite, 我先前嘗試搬去pixnet 唔成功, blogspot 唔成功,所以才留守e 度同xuite

發表留言